Carole à Higashi izumo

jeudi, juin 29, 2006

party d'au revoir...

Après le "tubing", nous avons passé le reste de l'après-midi a acheté de la nourriture et de la bière pour la soirée. Nous avons loué des chalets et des BBQs à Kawamoto. C'était great! La soirée était vraiment l'fun, sauf que c'était la dernière soirée que je vais voir quelques-uns de mes amis d'ici. Je retourne au Canada dans 2 semaines, mais je reviens au Japon pour une autre année. Plusieurs JETs ont fini leur contrat et retourne pour de bon...dans leur pays respectif. C'est étrange que pour une année, ces gens ont fait partie de ma vie. Le début de mon séjour au Japon n'était pas toujours facile, donc ces amis m'ont beaucoup aidé.

I'm gonna miss you guys!!!! Thanks for your friendship during this past year!! When I get back to New-Brunswick, you'll all have to come visit!!! Safe trip back home....がんばってね! lot's of love! I'll keep up the knitting and post things in English for you once in a while as well!!! Please keep up your blogs too!!! I want to hear about your adventures on the West coast! xo

2 Comments:

At 9:52 a.m., Anonymous Anonyme said...

Wait! We can't say good bye yet! While all those brats are at CHESS we gotta dooooooo something fabulous!! And then I can happily go home and have my adventures on the westcoast. Love, e.

 
At 10:08 a.m., Anonymous Anonyme said...

Of course!!!!!!!! Let's head for a beach? Or a night of Salsa in Hiroshima??? I'm up for anything!!!! We could always crash CHESS :) The possibilities are endless!!! Let's have one last kick ass weekend!!!! Have you been to the beach with the singing sand??? Anything!!

 

Publier un commentaire

<< Home